Dom stuk in New York Times laat zien waarom we (Europa) zullen verliezen

Dom stuk in New York Times laat zien waarom we (Europa) zullen verliezen

17 augustus 2019 1 Door Indignatie redactie

Waarom zijn mensen in Europa zo boos en keren de gevestigde partijen zich de rug toe? Het moet afhangen van … Rusland! Tenminste, wat de New York Times beweert in een artikel van 10 augustus, vertoont opvallende gelijkenis met de afkeuring door het establishment van Donald Trump die de presidentsverkiezingen wint. Met zo’n perceptie van de realiteit om te navigeren, is het geen wonder dat de systeemmedia falen.

New Times wordt vier keer genoemd en drie keer ondertekend in het lange artike lvan de New York Times om uit te leggen waarom steeds meer van de 750 miljoen mensen in Europa op “extreemrechts” stemmen. Hoewel het vleiend is dat New Times met 7.000 betalende abonnees, weliswaar met tienduizenden online aandelen, wordt toegeschreven aan zo’n ongelooflijke kracht, is het verklarende model van de New York Times een duidelijk voorbeeld van hoe het etablissement stro op de lange termijn grijpt om te voorkomen dat ze zich realiseren waarheid.

Al in de kop zet het magazine de grote trom: “De wereldwijde machinerie achter de opkomst van het rechtse ,europa,vs”. Het zegt verder dat Zweden een waarschuwend voorbeeld heeft gekregen dat iedereen erop wijst om te laten zien wat er gebeurt als je multiculturaliteit introduceert. De New York Times noemt het “druipend van vreugde”. Het tijdschrift vindt het ‘opvallend’ dat zoveel gewone Zweden, ‘progressieve, egalitaire, gastvrije Zweden’ de ‘nationalistische’ visie op ontmanteld welzijn, misdaad en een verloren nationale identiteit aannemen.

Ja, hoe kan het komen, beste New York Times? In de krant worden de problemen in Zweden echter niet genoemd, maar wordt alles aan Rusland toegeschreven. Zweedse systeemmedia zijn in dezelfde geest vastgelopen en hebben niet-kritische samenvattingen van het artikel gepubliceerd. Zweedse ministers en partijleiders brengen hulde aan het artikel. Today’s News heeft zelfs een bijna letterlijke vertaling waarin alle onnauwkeurigheden pijnlijker lijken. Toegegeven, ze hebben verschillende correcties geïntroduceerd, naast degene die de New York Times zelf moest publiceren, maar het beperkt nog steeds de feitelijke fout.

Het artikel in de New York Times zit vol met feitelijke fouten.

Het feit dat er veel fouten in de artikelen van de systeemmedia staan, is echt niets nieuws, maar het is de essentie van het artikel dat interessant is. De beschuldigingen tegen New Times en andere alternatieve media volgen kort hetzelfde patroon als het lanceringsmodel van het vestigingsmodel toen Donald Trump verrassend de Amerikaanse presidentsverkiezingen won. Het was de schuld van Rusland! Omdat het niet kan zijn dat Amerikaanse kiezers de constante oorlogen beu zijn, banen te zien verdwijnen in lagelonenlanden en de groeiende multiculturele problemen.

Wat de New York Times als “het rokende pistool” heeft, is dat het Russische tv-kanaal NTV in februari 2017 in Zweden was en volgens getuigen immigrantenjongeren in Rinkeby 400 SEK elk moet hebben aangeboden om een ​​geluid te maken zodat ze iets hadden om film. Ik moet eerlijk zeggen dat het me niet zou verbazen als het echt zo was, ook al zijn deze getuigenissen nauwelijks bewijs. Mijn ervaring met Rusland, hoewel beperkt, is dat het precies de manier is waarop je veel dingen in de Russische samenleving oplost. De situatie verbetert gestaag, maar het hele systeem nodigt nog steeds uit tot dergelijke “snelkoppelingen”, omdat officiële wegen vaak ondoordringbaar zijn.

nyt

Screenshot: New York Times

Dit verandert echter de Zweedse realiteit niet. Er zijn talloze rapporten van Zweedse buitenwijken die niet kunnen worden weggevaagd, maar deze kiezen de New York Times om hun ogen te sluiten. Misschien is de meest geschikte in dit verband om te vermelden wanneer een ander tv-team Rinkeby, Nine uit Australië, bezocht die in 2016 een functie zou maken voor het programma “60 minuten” in Zweden. Ze hoefden niets te betalen maar kregen actie, dus het was nog steeds genoeg. De “jongeren” vielen hen aan met vuistslagen en schoppen, gooiden voorwerpen naar hen en een in het tv-team kreeg ook hun voet gekruist. Een Fins tv-team werd eerder beroofd op mesbeelden op zijn filmcamera.

nyt

Tv-teams uit Australië werden aangevallen in Rinkeby. Stilstaand beeld

Dat de multiculturele gebieden een buskruit zijn, is gewoon geen geheim. De politie heeft tot grote teleurstelling van de politici een lijst met probleemgebieden, zogenaamde “uitsluitingsgebieden”. In haar laatste rapport noemde de politie 61 gebieden die vallen in de categorieën ‘kwetsbaar’, ‘risicogebieden’ of ‘bijzonder kwetsbaar’. De laatste categorie is volgens de politie ‘acuut’ en wordt gekenmerkt door ‘parallelle maatschappelijke structuren, extremisme zoals systematische schendingen van religieuze vrijheid of sterke fundamentalistische invloed die de rechten en vrijheden van mensen beperkt, personen die reizen om deel te nemen aan conflict in conflictgebieden, en een hoge concentratie criminelen. ”Deze categorie is gestegen van 15 in 2015 tot 22 vandaag.

Maar dat is niet het probleem, maar het vreselijke is dat iemand erover schrijft. Wanneer alternatieve media melden welke systeemmedia onder het tapijt proberen te vegen, noemt de New York Times het “xenofobe en islamofobe berichten in de Zweedse politieke bloedbaan injecteren”. En het tijdschrift betreurt het dat lezers deze rapportering op prijs stellen – een van de tien meest gedeelde sites in Zweden, zijn er verschillende alternatieve media.

Als een voorbeeld van electorale invloed wordt melding gemaakt van het artikel van New Times “Massale immigratie achter gespannen drinkwatervoorraden in het noorden van Groot-Stockholm”. Een ander voorbeeld van het controleren van slechte feiten door de New York Times of meer waarschijnlijk pure minachting voor lezers – dat artikel werd gepubliceerd in de zomer van 2019, zes maanden na de verkiezingen.

Het is op deze manier dat de New York Times “onder de oppervlakte graaft” om een ​​”internationale desinformatie-machine” te onthullen.

De Zweedse democraten worden de hele 24 keer in het artikel genoemd, maar het standpunt van de partij wordt niet anders uitgelegd dan dat ze “neo-nazi-wortels” hebben. Je laat de Waffen SS, White Aryan Resistance en Ku Klux Klan voorbijschieten in verband met het “ijzeren pijpschandaal”, zodat geen enkele lezer het punt echt zal missen. Natuurlijk kan de Laser Man ook op een hoek staan. De Expo zal hierover zijn mening geven. Ze wijzen er ook op dat SD “iedereen die na 1970 is geëmigreerd wilde repatriëren”, wat gemakkelijk een feitelijke fout is. SD heeft al lang als doel dat alle verblijfsvergunningen die na 1970 zijn afgegeven opnieuw worden onderzocht om te zien wie op onjuiste gronden had mogen blijven, wat uiteraard een groot verschil is, maar de New York Times kon dan geen goede punten maken.

We laten de lezers zelf beslissen of een dergelijke weergave van de politieke situatie in Zweden redelijk is of dat het een veel beter voorbeeld is van “opzettelijk vervormde of misleidende” teksten, die de alternatieve media beschuldigen.

De beschuldigingen van systeemmedia tegen de Russische tv-zender werpen in feite stenen naar glazen huizen. Het zou net zo goed andersom kunnen zijn dat de immigranten die getuigden dat NTV geld aanbood om de opnames af te krijgen, zelf worden betaald door de New York Times of een deel van de media- of veiligheidsdiensten van het etablissement. Er is bijvoorbeeld al gesuggereerd dat ten minste enkele demonstranten in Majdan in Kiev werden betaald om te demonstreren voor de EU en tegen Rusland, en vóór de Boekenbeurs van Göteborg 2016 hebben we een themanummer van de New Times gedaan waar we talloze voorbeelden gaven van toen Dagens Nyheter vond en de lezers lagen rechtop in het gezicht.

De New York Times heeft twee keer de “Fake News Award” -prijs van Donald Trump ontvangen en op 15 augustus van dit jaar tweette de president het volgende over het tijdschrift:

“Wow! De adjunct-hoofdredacteur van de crashende New York Times is alleen vernederd. Had moeten worden geschopt! Volledig hoekige en misleidende rapportage. Het magazine is oplichterij, geen geloofwaardigheid. Weer vals nieuws, maar deze keer wel! ”

Wow! De adjunct-hoofdredacteur van de Failing New York Times werd zojuist gedegradeerd. Had ontslagen moeten zijn! Volledig bevooroordeelde en onnauwkeurige rapportage. Het papier is een fraude, nul geloofwaardigheid. Fake News neemt nog een hit, maar deze keer een grote! – Trump

Dit gaat over het feit dat adjunct-Washington-redacteur Jonathan Weisman controversiële tweets stuurde over het Amerikaanse congres die veel reacties ontving die zijn onpartijdigheid in twijfel trokken.

Wat de Zweedse situatie betreft, blijft de New York Times stro grijpen. Vávra Suk is in Rusland geweest en heeft de presidentsverkiezingen in maart 2018 onderzocht als verkiezingswaarnemer – dat moet iets betekenen! zegt de krant. Dat het duidelijk het belang van een journalist is om te controleren of beschuldigingen van fraude bij verkiezingen waar zijn, lijkt niet te reflecteren op de krant.

Toen New Times-verslaggevers Syrië bezochten om met de mensen te praten en de staat van het land zelf te zien, zegt de New York Times dat we “Kremlin-vriendelijke” teksten hebben afgeleverd. En zo gaat het maar door. George Soros, die Zweden voor miljarden heeft geplunderd, wordt in het tijdschrift vermeld als “een miljardair en een goed doel voor liberale doeleinden”. Rinkeby is geen “no go” -zone. We hebben gewoon geen ruimte voor al die gekte.

nyt

Veel krankzinnigheden in het artikel in de New York Times. Screenshot

 

Wat moet dan worden getrokken uit de conclusies van deze verwarde verklaringen en stukken realiteit die zijn vervormd tot onherkenbaarheid?

Het is duidelijk dat het establishment gefrustreerd is dat ze de macht over de kiezers verliezen naarmate ze hun nepspel steeds meer zien. Maar de redactie houdt zichzelf voor de gek en steekt zijn kop in het zand. In het huidige artikel beweert het dat Rusland de verkiezingen van 2016 heeft beïnvloed alsof het een vanzelfsprekendheid was, hoewel er geen bewijs hiervoor is verschenen en de meeste vandaag de dag als een grap beschouwen, maar eerder een kwaadaardige desinformatiecampagne door de diepe staat.

Wat het artikel duidelijk laat zien, is dat de redactie geen idee heeft waarom Trump president werd, waarom mensen liever alternatieve media lazen dan de New York Times, en waarom de oude partijen in vertrouwen instorten.

Ze begrijpen het niet. Ze willen het niet begrijpen. De realiteit is te moeilijk en de tijd is op.

Ze zijn niet in staat om een ​​realiteit te accepteren waarin mensen in een andere samenleving willen leven dan deze zelfopgelegde wereldverbeteraars hen willen bedreigen. Ze blijven hun toevlucht nemen tot verklarende modellen zodat het publiek onwetend is en moet worden opgeleid door journalisten, dat ze worden misleid door Rusland, niet worden geïnformeerd door alternatieve media en worden aangezet door Trump.

We vechten in welke richting Europa en de westerse wereld moeten gaan. Alleen degenen die in staat zijn om de situatie goed te analyseren, hebben een kans om te winnen. Iedereen die zijn kaart trekt op basis van wishful thinking en zijn eigen dromen zal zeker verliezen.

Steun deze website en steun het vrije alternatieve nieuws zonder censuur:
IBAN: DE97100110012628055249
BIC:NTSBDEB1XXX
Op naam van: Erich brink
Onderwerp: Indignatie

Dit artikel is gekozen voor herpublicatie op basis van de interesse van onze lezers. Indignatie publiceert verhalen uit een aantal andere onafhankelijke nieuwsbronnen. De meningen in dit artikel zijn van de auteur en weerspiegelen niet het redactionele beleid van Indignatie.


Comments

comments