29 maart 2024

1 gedachte over “Allah is niet God (King James Version)

  1. “Het is buitengewoon belangrijk op te merken dat dit artikel niet gaat over haat tegen moslims. Het gaat over liefde voor moslims en haat voor Satan, die hen heeft geketend.”

    na alle desinformatie, leugens, vuilnis en bagger over moslims (dus ook mij) te gooien durven te beweren dat het met goede bedoelingen en liefde is. Om in deze tijden van rassenhaat, geweld en vernielingen zo’n zwak, ongefundeerd sprookje überhaupt te durven publiceren toont de zwakzinnigheid aan van de schrijver.

    Vertel eens, schrijver, hoe vaak wordt de moeder van (jullie 1/3god) Jezus (vzmh) in de kings bijbel genoemd? of in alle andere verschillende varianten van jullie bijbels (afkomstig van Babel)? Als een moeder van god zou zij alle eer en respect moeten krijgen die ze verdient. De Koran heeft een hele surah aan haar gewijd. een heel hoofdstuk om aan te tonen hoe belangrijk zij is. Daarnaast wordt Jezus (vzmh) vaker genoemd dan de Profeet Mohammed (saws). over eren gesproken.

    daarnaast vertelt u ons eens wanneer al deze bijbels zijn opgesteld, door wie en in welke taal? Ten tijde van het leven van Jezus (vzmh)? of toch veel later? U hebt nog een lange weg te gaan.

    het feit dat u Allah gelijkstelt aan de vervloekte satan laat duidelijk uw dwaling zien. iedere gebed begint met de smeekbede: “Ik zoek toevlucht bij Allah tegen de vervloekte satan”. Laat dat rustig tot u doordringen.

    ik zou zeggen, beste schrijver, houdt uw ‘liefde’ vooral voor u en probeert terug te gaan naar het punt voordat u door de satan bent verleidt om dit ranzige artikel te schrijven. Indignatie ondertussen kennende is dat aan dovemans oren gericht.
    Salam wa Aleikum /Vrede zij met u!

Geef een reactie